1. Pagrindinis Brother
  2. Apie Brother
  3. News
  4. 2025
  5. „Brother“ laimėjo 2025 m. A4 formato metų linijos apdovanojimą

„Brother“ laimėjo ‚Keypoint Intelligence‘ 2025 metų A4 formato linijos apdovanojimą

 

„Brother Industries“ džiaugiasi galėdama pranešti, kad ‚Keypoint Intelligence‘ ‚Brother‘ A4 mono lazerinių spausdintuvų asortimentą apdovanojo ‚Buyers Lab‘ (BLI) 2025 apdovanojimu už A4 asortimentą. Šis prestižinis kasmetinis pripažinimas suteikiamas gamintojui, kurio bendras įrangos portfelis, remiantis griežtais laboratoriniais bandymais ir rinkos tyrimais, yra išskirtiniausias. 

Metų įrangos asortimento apdovanojimas skiriamas įmonėms, kurios nuolat demonstruoja puikius rezultatus įvairiose techninės ar programinės įrangos srityse, ypač toms, kurios griežtų bandymų metu nuolat lenkia vidurkį. Bendrovės „Keypoint Intelligence“ analitikai ir techniniai ekspertai vertina tokius kriterijus kaip naudojimo paprastumas, funkcijos ir vertė tam tikros kategorijos produktų asortimente, todėl šie apdovanojimai yra vieni vertingiausių pramonėje.

Brother sukūrė naują, išsamų profesionalių A4 formato daugiafunkcinių įrenginių asortimentą, kuris pakeis apdovanojimus pelniusį mono lazerinių įrenginių asortimentą. Geriausias savo klasėje „Brother“ A4 formato įrenginių asortimentas yra verslo spausdinimo lyderis ir nuolat pasižymi puikiais rezultatais „Keypoint Intelligence“ tyrimuose, nes yra išskirtinis visame A4 formato verslo įrenginių asortimente.

Šis asortimentas pasižymi galingu funkcijų rinkiniu, apimančiu profesionalios kokybės išvesties galimybes, sklandžią debesijos integraciją ir pažangų mobilųjį ryšį, o bendra nuosavybės kaina (TCO) yra mažesnė nei vidutinė. Jis pasižymi aukščiausia prieinamumo kaina, neaukojant esminių funkcijų ar našumo, nustatant standartą įmonėms, siekiančioms aukštos kokybės rezultatų ir efektyvumo.

Aukščiausios saugumo funkcijos papildo ir taip įspūdingą funkcijų rinkinį, užtikrindamos apsaugą dokumentų ir įrenginių lygmeniu. Apie „Brother“ įsipareigojimą tenkinti šiuolaikinio hibridinio ir hiperkonsultatyvaus darbo stiliaus poreikius liudija kruopštus profesionalaus A4 formato mono lazerinio spausdinimo modelių linijos dizainas ir funkcionalumas, leidžiantis įmonėms dirbti saugiai ir efektyviai.

Brother A4 formato lazerinių įrenginių asortimentas sukurtas taip, kad užtikrintų profesionalų našumą, atsižvelgiant į didesnį efektyvumą ir patikimumą, pripažįstant hibridinės darbo aplinkos poreikius. „Brother“ parama ‚At Your Side‘ ir toliau užtikrina įmonių ir mūsų klientų sėkmę.

„Brother“ sukūrė išties išskirtinį asortimentą, - sakė ‚Keypoint Intelligence Workplace Group‘ techninė redaktorė Rachel Dean. „Išbandėme visą A4 formato asortimentą ir nustatėme, kad labai gera spausdinimo kokybė su stipriu pusiau toniniu diapazonu, patikimos saugumo funkcijos ir maža TCO tik papildo puikų produktų pasiūlymą.“

„Brother“ taip pat laimėjo ‚BLI 2025 Pick‘ apdovanojimus už šiuos įrenginius:

  • Brother HL-L5210DN profesionalus tinklo A4 formato vienspalvis lazerinis spausdintuvas
  • Brother HL-L6410DN profesionalus tinklo A4 formato vienspalvis lazerinis spausdintuvas
  • Brother MFC-L5710DN profesionalus A4 vienspalvis lazerinis spausdintuvas
  •  Brother MFC-L5710DW Profesionalus belaidis A4 vienspalvis lazerinis spausdintuvas

„Pick Awards“ apdovanojimai skiriami gaminiams, kurie po griežtų patyrusių analitikų ir technikų bandymų laikomi ‚geriausiais savo klasėje‘. Be spausdintuvų ir daugiafunkcinių įrenginių, „Picks“ apdovanojimai skiriami ne tik išskirtiniams įvairių sričių produktams, įskaitant skenerius ir programinės įrangos sprendimus. Iki šiol „Brother“ yra sukaupusi daugiau kaip 30 apdovanojimų.

 

Apie "Keypoint Intelligence"

Jau daugiau nei 60 metų skaitmeninio vaizdavimo pramonės klientai pasikliauja „Keypoint Intelligence“, kuri atlieka nepriklausomus praktinius bandymus, laboratorinius duomenis ir išsamius rinkos tyrimus, kad paskatintų jų produktų ir pardavimų sėkmę. Dėl dešimtmečius kaupiamos analitikų patirties „Keypoint Intelligence“ pripažinta patikimiausiu nešališkos informacijos, analizės ir apdovanojimų šaltiniu pramonėje. Klientai pasinaudojo šiomis svarbiausiomis žiniomis strateginiams sprendimams priimti, kasdieniam pardavimų skatinimui ir veiklos tobulinimui, kad pagerintų verslo tikslus ir padidintų galutinius rezultatus. Pagrindinį dėmesį sutelkusi į klientus, „Keypoint Intelligence“ toliau vystosi kartu su pramonės pokyčiais, plėsdama pasiūlą ir atnaujindama metodus, tuo pat metu gerai suprasdama ir aptarnaudama gamintojų, kanalų ir jų klientų transformacijas skaitmeninės spaudos ir vaizdo apdorojimo sektoriuje.